Практикум з конструювання для вихователів . Фабрика подарунків.

Нині посилену увагу педагогів дедалі більше привертає конструювання як засіб розвитку мислення малят, їхніх творчих здібностей, винахідництва та вміння взаємодіяти в команді. Крім того, така діяльність — чудова нагода для дошкільнят застосувати на практиці набуті математичні уявлення. Поданий практикум дає змогу вихователям самим повправлятися в конструюванні, а також підказує цікаві ідеї для роботи з дітьми. Тож прикрасьте свої зимові свята такою творчою зустріччю з колегами!

Мета. Посилити інтерес педагогів до конструювання як засобу розвитку дітей. Практично вправляти вихователів у конструюванні за допомогою LEGO та будь-яких інших матеріалів. Сприяти розвитку конструкторських і креативних здібностей кожного педагога, налагодженню позитивної взаємодії між ними.

Матеріал: конструктор — LEGO Duplo, LEGO SISTEM; підручний матеріал (ґудзики, нитки, блискітки, клубочки, бантики, серпантин), ножиці, скотч, кольорові олівці, фломастери, гуаш, маркери, кольорові серветки, папір формату А4, клей, пензлики; на підставках, зроблених з конструктора LEGO, назви відділів: “Відділ сувенірів”,

“Відділ подарунків”, “Відділ сюрпризів”; запис відеозвернень дітей до Святого Миколая; ноутбук; проектор; подарункова коробка з виготовленими з LEGO SISTEM сердечками на стрічках, картонні крила

Учасники: вихователі дошкільного закладу.

Хід практикуму

Групова кімната декорована по-новорічному, під прикрашеною ялинкоюподарункові коробки, в одній з яких лежать сердечка, зроблені з конструктора.

Зустрічаючи педагогів, ведуча пропонує кожному надіти картонні крила і “перетворитися на ангела”.

Ведуча. Вітаю вас усіх! Сьогодні кожен з нас зможе розправити творчі крила і відчути себе справжнім ангелом для своїх маленьких вихованців.

Психогімнастика “Як я допомагаю дітям?”

Звучить спокійна музика. Вихователі по колу передають іграшку янголятко, і по черзі розповідають про те, як їм вдається бути “ангелами” для дітей.

Об’єднання педагогів у групи

Ведуча. Пройшли Новорічні свята. Всі діти отримували багато подарунків, які виготовлялися на фабриці подарунків. Але фабрика дала збій і нам потрібно її відновити. об’єднуються у групи.

Нам треба розподілитися по трьох відділах фабрики: “Відділ подарунків”, “Відділ сюрпризів”, “Відділ сувенірів”. У цьому нам допоможе рукавиця Святого Миколая!

Учасники по черзі дістають з рукавиці LEGO – цеглинки трьох кольорів і Вправа “Запускаємо механізми”

Ведуча. Аби фабрика запрацювала, треба запустити робочий механізм кожного “відділу” — придумати його гасло.

Кожна група придумує своє гасло. Наприклад:

“Відділ сувенірів”

Прийми чудовий сувенір —

У диво чарівне повір!

“Відділ подарунків”

Для чемних і добрих маляток

Дарунків готуєм багато!

“Відділ сюрпризів”

Сюрпризи наші вас здивують

І світлу радість подарують!

Ведуча. Механізми запустили! Тепер янголята готові приймати замовлення від малюків.

Відеодзвінок від хлопчика

Я щирий і добрий хлопчак.

На свято я хочу літак,

Для братика прошу машинку

і човник для друга Максимка.

Ведуча. Почули замовлення? Роботи чимало, тож нехай кожен “відділ” виготовляє певний вид транспорту.

Творча вправа “Машинки — подарунки для хлопчиків ”

Вправа на швидкість. У коробці заховано три аркуші із зображеннями автомобіля, човна, літака. До кожного прив’язаний мотузок, що звисає з коробки. Представник кожного “відділу” має якнайшвидше дістати іграшку з коробки, намотуючи мотузок на олівець. Таким чином визначають, хто який транспортний засіб виготовлятиме.

Вправа на креативність. Кожен педагог самостійно конструює обраний його

групою вид транспорту з цеглинок LEGO Duplo, LEGO SISTEM;

Усі “відділи” складають готові вироби під ялинкою.

Відеодзвінок від дівчинки

Я ляльок багато маю,

Та попрошу Миколая,

Щоб приніс мені новеньку,

Кучеряву і гарненьку.

Ведуча. Кожна дівчинка зрадіє ляльці! Потішимо наших вихованок?

Вправа на креативність. Кожен вихователь створює ляльку за допомогою конструктора LEGO та підручного матеріалу (з ґудзиків — очі, з ниток — волосся, зі стрічок — бантики, з тканини — платтячка, з кольорових серветок — спіднички або накидки, сережки, намиста тощо).

Готові вироби складають під ялинкою.

Ведуча. Для наших діточок ви добре постаралися, а зараз подбайте одне про одного — створіть подарунки для своїх друзів з інших “відділів”.

Образотворча діяльність “Подарунки для колег”

Учасники “відділу сувенірів” виготовляють “торт”, використовуючи цеглинки конструктора, ІЕОО-квіточки, кольорові серветки, стрічки, картон.

Педагоги з “відділу подарунків” малюють гуашшю новорічну листівку, використовуючи прийом штампу­вання LEGО-цеглинками.

“Янголята” з “відділу сюрпризів” створюють аплікацію “Щаслива родина” з допомогою цеглинок LEGО, LEGО -чоловічків, серпантину, кольорового паперу, тканини, ниток тощо.

Обмінюються подарунками.

Ведуча. Найкращі подарунки для янголят — це дитяча любов.

This slideshow requires JavaScript.

 

 

Залишити відповідь